Mar 12, 2009

12 mac 2009!!!

ini lah detik yang sangat di nanti-nantikan oleh semua lepasan SPM 2008.tamat sudah holiday korg yang 3 bulan tuh.ini lah yang berlaku pada hari ini.kring..kring... 'ahh kaco lah jam neh..baru kul 8.30?? awl lagi' aku sambung tido kembali.kul 9 aku terjaga sekali ag sebab mak aku bising2.'OMG!! aku lupa..ary neh nk g amek result'haha cmne la aku leh lupa..ngeng!lalu aku ke kamar mandi sepantas mungkin kerana aku sudah lambattttttt

so kul 12 baru aku sampai sekolah.then,nampak kawan2 lambai2(cam miss world lak)then dorg ckp yg dpt cemerlang sume dh umum.aku??xde pon dorg sebut..so aku sudah faham dan cuba kuatkan semangat.ayah dan abang aku pon menyusul di belakang.'cmne dgn humairah?'tengok2 cik ani cakap.aku ada tunggakkan.rm50??
padahal aku dah selesai kan semua lah.cisss cekik darah lah tuh.aku pon kasi lah.'nah..tgok lah'

OMG!! aku btol2 kecewa.seperti dunia aku gelap tanpa bunga api dan jeritan org naek roler coster.begituh lah rasa nyer.mungkin lebih daripada itu.cne pon.aku syukur lah.mungkin ini rezeki aku yang setimpal dengan usaha yang xseberapa.aku dah bersyukur sgt2 da.cuma agak kecewa dengan subjek BI!! dowh~

kemudian aku g jumpa cikgu2 wish thanks sbb aja aku tahan kerenah aku dan segala nya lah.sedih dan gembira bergabung menjadi sera!!erkk..apakah??abaikan..geng aku yg ternyata best amek keputusan utk blah dr situ dan terus g mkn.waaa sedapp nyer.aku pesan laichikang dan mkn sepuas2 nyer.tapi..mknan xpesan ag..haha
mana x nyer.kedai baru buka agagaga aku mkn keowteow mende tah.tapi lain dari lain la.erkk tapi..air dah abess aku belasah awl2 td.'abg!!! nk air satu ag' hahaha

balik dari tuh aku call abes sume cikgu tusyen ucap thanks walaupon xdpt ok.tapi aku rasa berterima kasih sangat.aku memang malas gile nak balik rumah.ouh yaa..ayah dan abang aku dah balik dulu.so aku pon g la lepak kat uma best friend aku.aku agak rapat la dengan akak dia tuh.pas2 akak dia cakap bla..bla..bla..bla..
waaaaa semangat aku dowhh haha xde la.cam aku ada lah harapan untuk apply mana2.at least ada la tempat aku nk apply.

so kul 6.30 aku blah da.gile lah.xsedar aku duk sana (mna tidakk nyer..aku tertido sbb dgr akak dia cite) haha
aku pon lambat.aku bangun tido jer terus g bus stop.kul 8 mlm baru sampai uma.waaaaa aku dah lambat!!
sejurus sampai rumah aku terus g mandi sebab aku nak on9 lak.dgr ape cite mber di dunia maya.oh ternyata memang mengembirakan especially bihah.tahniah aku ucapkan.so aku dah mula down~ sbb ramai gile mber aku dunia maya dapat gempak2.waduh2..terasa aku kecil sekali~

pape pon aku gembira untuk mereka yang berjaya.tahniah korg :bihah,fa,nad,eju,hazy,afiq,imran,fido,ariff.arep.feeq,efa,mira,suhail,faiz,ain,amirf, spe ag?? semua lah


esok aku perlukan hari yang ceria untuk teruskan hidup ini~!!


1 comment:

(^_^) said...

yOSH!!!
teruskan hidup ngan tabah dan ceria!!