Aug 8, 2009

Kesibukkan Maksima!!!

fuhhh.. what a sardin weeks?? 2 minggu yang sangat sibuk,sibuk dan sibuk
exam dah abes. result cana laks? teka....

dunia seperti biasa
kes H1N1
weekend umpama bukan weekend
sarat dengan kerja
minggu yang penuh dengan
emosi
penyakit
kemarahan
keseronokkan
dan
kebosanan

sketsa~
apa itu???
sini aku citer
group aku buat sketsa 'Life On Campus'
kami hanya diberi tempoh 1 weeks utk siapkan sketsa tuh
full script,plot & sewaktu dengannya
pada hari yang dinanti2kan tiba2 pelbagai masalah timbul
kawan aku sakit, skrip tak bole print dan last touch tak menjadi
ingat senang ker nak buat mende alah neh??
walaupun macam2 timbul last minutes
tapi alhamdulillah semuanya berjalan dengan lancar

one more thing
suatu hari tuh, aku tido selepas solat subuh
penat giler sebab malam sebelum tuh aku tido lambat
tido suatu nikmat!! betul3~
tengah sedap layan tido phone berdering (tutt..tutt..tutt)
x:salam,class katna weyh??
aku:tempat besa la.. awat?
x:ouhh..ok2..kat class ka neh?
aku:class?? (sambil tgok jam) 9.15 am
x:yala.. eh xpa la.aku nk cepat.salam
class aku start pukul 9
tapi..sekarang dh pukul 9.15
aku bangun terus bersiap xmandi XD
sampai class kul 9 lebih suda..
dengan bergayanya aku masuk class dengan muka innocent
nasib xkena marah... keh.. keh.. keh

moral:Jangan tidur tanpa set alarm

No comments: