Jan 11, 2009

4 Of Us

gara-gara PLKN aku kebosanan,mana tidaknya..hampir kesemua rakan2ku pergi ke PLKN yang sangat membosankan uhh..ciss rindu gilerr arh kat mber2 aku.oleh itu,aku ingin menceritakan sedikit sebanyak tentang mereka.. 'geng' aku terdiri drp 4 orang iaitu cik zam,cik weida,cik parah n cik merah(aku).aku(cik merah) bukan kerana aku merah @ wana fav aku merah.sebenarnya pangilan aku 'cik mairah'..cik mairah cik mairah cik mairah maka terhasil lah cik merah..huhux

pertama,bestfren aku yang diberi nama ZAMRAH HAKIM bt MOHD FADHIL aka cik zam##aku kenal dia dari sek ren ag.time uhh aku xsedar langsung kehadiran dia.tah dia wujud ke tak.hape aku peduli(jahatkah aku??huhu)aku leh rapat dengan dia time aku sek men ,time tuh bulan 4 aku form 1..dia neh sorg yg periang,cumil(bg aku la),suka bt aku gelak terbahak2,mudah menages dan yg paling penting 'satu kepala dengan aku'(plan2 jahat aku dgn dia jela,haha)ag pon mak dia cikgu geografi aku~~sampai sekarang aku still bestfren dgn dia.aku mmg rapat gler2 lah dgn family dia neh..ah ag 1,cikgu2 slalu gelar kami 'twin'. puncanya aku slalu jln dgn dia.dimana ada aku disitu ada dia,begitu jua sebaliknya.tp sekarang dia ada di PLKN uhh...

kedua, NURUL WAHEDA bt AHMAD aka cik wieda##dia neh sorg yg berjiwa 'jiwang',matang,ayu(yaka??),byk gak membantu aku dlm pelajaran(maseh ekk wieda).aku rapat dengan dia time form3.time tuh aku baru pindah sek baru,sekali 1 dorm(aku,wieda n 'twin' aku).so time tuh la kami bertiga rapat~~aku agak rapat dengan family dia.selalu gak p uma dia..(bole la tahan keakraban tuh)sekarang dia duk uma dan amek kelas memandu...

Ketiga, FARAH AMIRA bt ABU YAZIZ aka cik parah## dia neh antara dak yang top kat sek aku (ramai admire..cun!!)dia neh baik hati,xsuka membanggakan diri sendri dan hot(agaknya la..aku xbpe rapat sgt dengan dia)yang penting kami ber4 kelas tambahan sekali~~dia dari keluarga yang sederhana dan merupakan anak sulung..sekarang neh dia sedang bekerja di sebuah kedai top up(gaji pertama belanja aku oit!!)ermm
ary pon dh lewat mlm.. katil pon sudah memangil2 aku (marilah...mari..)jd aku stop di sini dahulu.. rindu gler2 kt ampa ber3~ (bln3 neh kita kua town sama2 mcm slalu)

No comments: