Jan 27, 2009

.........

gosh!!kini blogku sudah mencecah usia 2minggu*
tiba-tiba tergerak hatiku untuk menulis sesuatu untuk dipertontonkan kepada tontonan awam (xda had).

ouh ya..aku baru saja pulang dari bandar bersama teman2ku.. memandangkan 'hari raya' maka tidak ramai makhluk2 yang keluar bersiar2 @ berpelesiran.hal ini memudahkan aku untuk bergerak kemana saja tanpa sebarang ganguan 'makhluk' tersebut.(bebas..yeah~!!)
.tiada yang menarik perhatianku disana...tetapi kehadiran tetamu yang tidak diundang muncul (apakah ia??O_o)terus mengubah 'mood' kami semua..

lupakan makhluk tersebut..

hari masih awal untuk melangkah pulang ke rumah yang ternyata penuh dengan kebosanan yang melampau.jadi kami merancang hendak ke sentosa mall..berjalan,berlarian,nyanyi serta berbagai gelagat dilakukan..makkk aiii!! jauh gila tempat tuh..mau sejam gak lak baru sampai~!!neh suma gara-gara kwn aku yang nak sangat melakukan sesuatu yang menyusahkn orang lain (xpe,aku maapkan ko).

tepat kul 8 mlm aku tiba dirumah,lambat sm sipot tol bus uhh...(tgok dh gelap baru aku sampai)dengan kesakitan kaki ku yang terlampau aku terus tido seusai mandi+solat+makan tanpa memikirkan perihal makhluk yang tidak berguna itu~!!

aku pon sudah kepenatan lalu aku mau tido!tido!tido!....zZZzzz.....


p/s: aku dapat hadiah dari mber2ku (thankz a lot)

1 comment:

Anonymous said...

Hoohh.. rayau2. hek hek ^^