Jun 15, 2009

tak reti

aku berjaya masuk ke dunia maya akhirnya.. kali ini aku telah di paksa oleh pensyarah aku supaya online everday!!!! nak tak nak kena gak curi2 masa online kejap... ok balik kepada apa yang bermain dalam minda aku neh...

sebenarnya aku telah dipaksa membuka akaun mukabuku... amatlah leceh.. jadi memandangkan aku yang kuno neh tak reti guna mukabuku tuh mestilah blurr teramat... sape ada mukabuku tuh drop la komen dan terangkan kepada aku serba kurang mengenai mukabuku tersebut... thanks~

aku benci mukabuku!!!!

5 comments:

~keMBarAabdi~ said...

myra myra...pening k.dayah fikir mukabuku tu apa...lama2 baru teringat facebook rupanya.buat la,bukan susah pun.lagi senang pada buat friendster.masuk ja facebook.com.pastu buat cam besa la...selamat jawab kuiz yang merapu2 tu ya.ka.dayah punya nurul_dard88@yahoo.com.

afnan said...

myra2..kawe pon ade gak mukabuku..
mula2 blur la gak..belaja slow..
bila da buat tue add ler
shin_tensei88@yahoo.com


ramai gak geng republic ade mukabuku.
eju,hazy,syafeeq,efa,aiman,ichi.etc..

eju said...

myra nnti add eju taw!! =)
mukabuku best la sbb ade kuiz2 bengong ahaha..
try la, u'll like it ;)

a i m a n said...

whoa-oh..
sampai dipakse..
sape pakse?
pensyarah pakse buat "mukebuku"?

syafeeq faXys said...

btol tu eju..semua yg drop comment kat sini semua ada mukabuku..
kuiz benggong yg best..unik skit dri myspace ngan fs..

add aku ek!