Jul 4, 2009

Again

again!!
budak2 ro91 akan pergi meneruskan perjuang di medan pengajian
even long time no see
rasa pilu dan sedih tetap terasa
(maaf jiwang seketika)
btw,selamat belajar

ok sekarang aku agak fenin sama cfs neh
minggu neh memang minggu yang membunuh
tak sabar aku menunggu kehadiran hari minggu
aku mahu tido!! tido!! dan tido
itu saja
tapi.. kerja aku masih belum selesai
jadi terpaksa aku batalkan niat suci lagi murni itu
ke minggu yang seterusnya
exam makin hampir..dekat jer.. sekitar simpang

kenapa duit aku semakin habis??
kenapa aku jer belum dapat kad matrik?
kenapa mesti aku jadi 'wanted'??
kenapa nik promote cite jepun yang best?
kenapa aku kena balik naik ktm?
kenapa makanan kat gerai pakcik makin mahal?
kenapa aku membebel kat sini??

dan sebenarnya aku rindukan rumah aku
itu saja~

No comments: