Oct 7, 2009

sedih

salam, aku xtahu nak luah katne.so ini-lah tempat paling sesuai.cite die cmni......

esok nak exam,keje aku ape lagi kalau bukan revision di bilik study.member aku sebelah meja pula melalak karaoke ntah berapa ratus lagu.aku relax jep.. ade gak entertainment wlpun agak sumbang..ngeeee malam tuh aku baca ape pon tak masuk2,sekadar baca tapi tak memahami pape. time tuh kul 10.30 mlm.. aku dah mengantuk gile dah.. aku pon ckp lak kat member sebelah yang aku nak masuk tido lue.then dorg tengok aku tak berkelip2..myb sbb aku ttba nak tido awal.selalu kami ber-3 la paling lambat tido.kul 2-3 bawu nak masuk dorm.tuh pon kalau terasa nak masuk dorm...aku tgok je bebdudak tuh(pehal lak bdk2 neh?) maleh nak amek pusing aku terus masuk dorm.... time masuk dorm tuh, roomate aku tego.. "myra,nyesal la kaw masuk dorm" aku pon cam.. (huh?) pape jela.. dalam kepala aku nak T-I-D-O je .ttba membe aku tarik tangan.. pas2 bermula lah segalanya..... (the rest is history..) memang bodoh gilerrr ah. dorg bt plan yg sgt2 bodo. hangin aku mlm tuh... mula2 aku bt rleks jep.aku sambung lek tido.. tapi disebabkan marah+sedih+blurr+pressure aku terus bangun dan menuju bilik study.masuk2 jer terus nampak mber aku 2 ekor tuh melalak xabes2 ag.tanpa aku sedari,aku JERITTTTT..... (rasa slow jer..) tapi semua dlm bilik tuh tgok aku.. terus aku bt2 cm tido dan sebenarnya aku nagess hahahah ttba kawan aku yg sgt2 concern dtg.. dia tya nape neh dan secara xsengaja dia angkat tangan aku (tgh cover tuh..spoillll) k-a-n-t-o-i !!!!! pas2 mber yg melalak td cuba tenangkan aku.. nasib belakang toilet ada ruang,jadilah port kami kat situ malam tuh dr kul 11.45-2 pagi ... aku mmg xde mood gile nak masuk dorm.tapi mengatok2 gak.. masuk gak..tuh pon nasib semua dah tido.. fuhhh lepas tido baru happy :)



ko mmg ngeng

No comments: