Mar 13, 2011

congratulations bro =)

assalamualaikumm

seperti biasa, asal duduk lama sikit jep kat campus mesti ngade nak balik rumah!! yer, saya rindukan rumah. homesick sangat huhu kawan-kawan aku semua dah mula cuti sem. aku jer tengah struggle nak final exam. yela, bahana mid terms tak perform well la neh, baru tergedik-gedik nak struggle untuk final exam =( 3 weeks to go..
sebenarnya hari ni abang aku bertunang hari ni. sebab tu perasaan nak balik rumah tu makin menebal-nebal. sekali aku ada 2nd mid term pula. haizzzzz. tak boleh gak nak balik rumah kali ni. rasa sedikit sayu disitu sebab nanti dah tak boleh nak bodek-bodek dan gurau-gurau macam dulu lagi. dah tak boleh nak jadi kebudak-budakkan lagi dengan dia.. 

mak mesti tengah sibuk sebab kakak aku pun tak jadi balik. mesti tak ada orang nak tolong dia. nasib baik anak lelaki yang bertunang jadi tak perlu nak fikir sangat nak siap makan segala bagai. kat rumah tu ada sape jer kalau nak tolong pon. adek aku 2 orang tu?? harapan lahhhh 

still feels happy for him =) selamat bertunang abang lah. hope shes the best for you.. amin~


No comments: