Feb 15, 2009

lawatan ke sekolah

kring..kring..jam berdetik menunjukkan pukul 9 pagi.oh tidak,aku dah lambat..sungguhku terharu sebak sedih semuanya bercampur baur bagai rojak di adun bersama2 kuah dan buah2an..
aku g sekolah td..oppss...bekas sekolah aku.mula2 tuh segan tidak terkata dan tidak terucap dek mulutku.tapi aku cuba atasinya.mula2 sampai ja.tiba2 ada seorang junior neh meh peluk aku(hairan).
sejurus kemudian kawan2 aku menyusul.aku terus menangis.hahah tiba2 ja kuar air mata.
.pas2 dorg ajak aku g kelas dorg.aku pun ikut la tanpa banyak songeh.borak punya borak ada ustaz masuk kelas.aku gelabah dah tapi aku buat macam tak nampak ja.
ustaz uhh cakap

ustaz:hai,nak mangaji lak ka?
aku:ya,nak mengaji lah neh.
ustaz:duduk buka buku

aku pun duduk ja dalam kelas tuh dengar ustaz aku mengajar.
dia cakap pasal dajal dan iman manusia.
terasa insaf di dada.nasib baik ustaz aku tuh sporting.
dia cakap lain kali nak mengaji masuk ja lain kali.haha
banyak perubahan berlaku kat sekolah aku tuh
bilik air buat baru,ada bangunan baru,ruang bacaan,cat lain..lain lah
dan ada cikgu2 baru yang semua nya masih muda kacak dan jelita
aku tak puas hati.kenapa masa aku takda pun semua neh.tak adil..lol
kul 4 aku balik rumah.dalam bas lak..ada sorang budak india neh
tempat aku uhh macam panas sikit
aku pun tarik la tirai bas uhh.tiba2 budak india yang baru duduk belakang aku tuh
tarik tirai sebab tak nak tempat dia panas.grr..aku hott!! bukan hot spicy bukan jua hot fm
tapi aku hot sebab budak tuh cuba cari gaduh dengan aku
aku tarik balik tirai uhh pas2 dia tarik balik.aku tarik lagi tapi tak berjaya
sebab dia pegang tirai tuh tak nak bagi aku tarik lagi
argghh...aku panas tahu?ngeng tul budak tuh.
nak ja aku lanyak2 dia sampai tak leh bagun..nak main2 lak dengan aku

1 comment:

nur nina said...

sabar je la ngn dak india tu..
ak bace pun dh panas!!