May 11, 2011

luahan hidup

Assalamualaikumm

memandangkan aku sedang giat bekerja demi mencari nafkah buat diriku ternyata manis belajar itu jauh lebih indah daripada berkerja :) aku sudah mula merindui saat dan detik untuk ke kelas dengan tergesa-gesa, pergi kelas main bedal saja baju dan tudung tanpa iron terlebih dahulu, siapkan assignment saat akhir dan berjaga malam konon nak stadi sampai pecah kepala. seksa. sesak. merana. tapi aku rindu semua tu. oh september, cepat lah kau berlalu =D 

kali ni aku hendak mengadu kecil, tak lain tak bukan mesti lah perihal kerja aku. sedikit sebanyak aku baru kenal selok belok perniagaan dan pentadbiran tempat aku berkerja. staff semua cun melecun, kalau kurang rupa macam aku duduk stor jela jawab nye yer huhu tak kisah part tu. yang penting staff kat situ semua sempoi. bos je tak best sikit. harap harap boleh bertahan lama la kat situ.

lagi satu, hari tu aku dah janji nak post sal resepi tapi tak kesampaian lagi nampaknya untuk entri kali ni. barangkali entri yang seterusnya aku post resepi yer =D (bajet macam sedap je aku buat haha ) tapi alhamdulillah hidup aku sekarang lebih terurus. tiada masalah yang melanda. kawan kawan yang setia disisi. cuma result aku untuk 1st sem sangat tidak memuaskan hati aku. mungkin aku dah berusaha tapi tidak cukup untuk aku gapai kejayaan yang aku impikan. insyaAllah next sem aku janji aku akan tebus kembali segala kesilapan dan kelalaian aku pada 1st sem. chaiyokkkkk maira =)

1 comment:

nurus said...

maira>> keja kat mana? jadi apa?

huhu..bila mula sekolah balik?

hoho..hg pon cun gak.takdak la level tera atas dr jagar stor.haha