Apr 21, 2011

Maharaja Lawak

assalamualikumm

sebut je pasal maharaja lawak mesti ramai yang tersenyum dan mungkin ketawa terbahak-bahak tatkala melihat telatah dan gelagat mereka dipentas. kepada yang tidak menahu mengenai perihal ini sila bongkak kan diri anda untuk bertanya inci Google ya.terima kasih

Maharaja lawak telah bersiaran setiap hari jumaat di saluran Warna. jadi sila langgan atau layan je kat youtube secara percuma. kini ia sudah mencecah minggu yang ke3. aku tak pernah melepaskan peluang untuk menyaksikan rancangan ni walaupun minggu pertama maharaja lawak aku ada final exam haha sungguh jahil aku disitu sebab sanggup melepek di bilik TV daripada mengadap buku padahal esok pagi ada paper. ya, ini lah contoh pelajar cemerlang =P antara peserta atau kumpulan yang aku nantikan ialah Jozan, sepah, balas, nabil, jambu dan R2. tapi malang nya R2 dah tersingkir pada minggu ke2.

aku pun malas nak cerita panjang. yang pasti aksi aksi mereka sangat mencuit hati. sangat disarankan kepada yang ada tekanan perasaaan atau jiwa serta untuk mengisi kekosongan yang terkosong tu =D ni antara persembahan terbaik mereka:




No comments: