Apr 8, 2011

bila exam mula memberontak


Assalamualaikumm



Sekarang ni aku tengah final exam. Jadi tak boleh lah selalu sangat online even aku memang sedia maklum jarang online tettttttt =D one week lagi kena bertahan kat sini lepas tuh MERDEKA!!  Yay =) sebelum tuh memang kompom kompom la kena struggle habis-habisan. Yela, ‘bawa markah’ pun rendah. Tinggal final exam jela harapan untuk terus hidup huhu

tinggal 2 papers lagi kena struggle mati-matian. so far, tak 1 papers pun yang buat aku tersenyum lebar dan bangga. semua nya buat aku senyum kelat sebab ia sangat sangat lah mudah, senang, rangup dan sedap untuk diperkatakan. tipu!!! ok, fine.. final exam memang sangat susah dan buat aku sesak nafas bila nak jawab. tambah-tambah papers Islamic Reveal Knowledge yang ada 3 soalan sahaja dan kau karang lah sampai patah jari-jari dan terkeluar otak-otak kau. ini fakta dan bukan lagi auta. yang pasti, papers terakhir aku mesti buat yang terbaik =)

7 papers in 2 weeks. Wow and heh.. satu benda jep aku boleh buat adalah belajar, belajar dan belajar! Kepada kawan-kawan aku yang dah habis exam tuh. Tunggu sat hampa, nanti biaq cheq lak duk senang lenang kat rumah. Nganga dan goyang kaki ja. Hampa tunggu sat. amoihhhh perangat aku noh tengah exam.. takpa cheq… dan kepada kawan-kawan aku yang bersama-sama menempuh peperiksaan. All the best peeps!!!! =) jom kita naikkan pointer..


No comments: