Feb 8, 2011

way back to campus

assalamualaikumm....

bikin panassss je bas ni. cakap pukul 12 t/malam tapi pukul berapa mau datang daaa? punya semangat nak balik (konon-konon) pukul 11 aku dah pergi tunggu bas. ramai orang tu tak payah cerita la kan. ada yang baru nak beli tiket balik pun ada. itu memang kes kirim salam lah nak dapat tiket last minute.

alih-alih mak cik tu cakap pukul 2.30 pagi baru bas datang adek! jalan sesak sebab tu lambat datang. Omagaddddddd. pukul berapa aku nak sampai campus macam ni? tak pe.. dengan penuh kesabaran aku balik rumah dulu, tidur 1 round hehe pukul 2 pagi aku pergi balik stesen bas td. dengan harapan yang menggunung, aku pergi tanya makcik tu lagi. bas pukul berapa sampai? makcik tu jawab, sekejap lagi sampai lah. aku cool jep. sekali bapak aku tak berapa sihat jadi dia biar aku tunggu bas sorang sorang huhu

sekali kau tahu pukul berapa bas datang? teka! tEkA! TEKA! pukul empat pagi daaaaaaaa. gila apa? ahh tak guna aku naik darah pun. terus aku masuk bus dengan tersengguk-sengguk. aku dah mula risau, bila tahun aku nak sampai campus. ada kelas kot keesokkan hari nya. itulah bahana beli tiket lewat.. sampai shah alam pun pukul 8 lebih. nak naik komuter dan LRT lagi. sampai gombak kena amek bas pulak.. haizzzz sampai sana memang tepat pukul 12 tengah hari. alamatnye skip kelas la aku pagi ni huhu

selesai je solat, terus aku tidur. sedar sedar dah pukul 6.30 pagi baru aku bangun. perghhh lama tak lama aku tidur. boleh tahan la kan.. penat punya pasal plus tekanan dapat mark for mid term paper. walaupun tak fail tapi marks tu belum memuaskan hati aku. yer, berkerja keras la cik maira oii. assignment pun kau buat tak endah. teruk, terukkkkkk. aku perlukan perubahan sikap yang drastik! malas nak mati ni pehal lah.. adehh

No comments: