Nov 14, 2010

Hang out with BFF

walla.. H A P P Y =) .
semalam, before nak tidur dalam pukul 12.40 a.m. tetiba mesej masuk. 'jum p a/s esk' terus balas 'jum3.. kul bpa?' heee :D semangat nak hang out! maklum-lah, jadi suri rumah sepenuh masa kan. sekali sekala nak juga merasa keluar bersuka ria.ala, macam riang riang raya tu. ngee :D pergi Alor Star je. tak tahu kenapa aku suka lepak sana :|

berbekalkan duit seciput siput, dengan langkah bergayanya aku menuju ke sana.bukan hendak membeli-dan-membelah di sana. tapi sekadar mengisi masa yang agak berisi itu dengan sebaik mungkin. bajet pun untuk makan dan tambang saja. sedih bukan? sob sob sob okay! tempat pertama sekali kami tuju ialah kedai makan.. yeah! makan untuk hidup ya kawan kawan :P mahu tak nya. sarapan pun tak makan, mesti-lah tummy dah juget juget inang dalam tu. seusai makan baru-lah kami mencari barang-barang keperluan. twin aku dah shopping sakan. haizz panasss je aku tengok. mahu tak nya. beg dan baju sekali dia rembat.

oh hampir terlupa, kami keluar ber-3!!! aku, zam dan wieda <3 .sepatutnya ber-4! tapi memandangkan seorang lagi mempunyai rancangan Malaysia ke-5.jadi, dia tidak dapat hadir. tidak mengapa tidak mengapa.nanti kita jumpa ye Farah =).berbalik kepada cerita tadi, wieda shopping kaspersky je.aku? shopping tingkap jela.sempat juga ushar game,novel dan kasut.memandangkan duit dalam kocek pun kering.maka, sekadar tatapan saja-lah yang mampu aku lakukan.lepas tu,bajet nak survey lappy tapi apakan daya kami ini buta IT. maka, survey semata-mata survey dan sekadar melihat serta mendengar tetapi tidak memahami apa-apa, bagus kan? LOL

zam & me

wieda & me

pukul 4 baru la terasa nak balik. lewat? awal kot.. atas sebab pesan ibu ku tercinta dan aku sebagai anak yang baik dan taat *wink *wink tak lama lagi dah nak raya. selamat hari raya aidiladha ya kepada semua yang beragama Islam. kalau tahu rumah, jemput-lah datang :P

~ILY all =)~




p/s: klik gambar untuk paparan lebih besar =)

No comments: