Nov 5, 2010

Wayang

memandangkan Nilai begitu sunyi and lesu seperti tanah perkuburan, jadi wayang mungkin tempat paling indah ketika itu untuk menghilangkan kebosanan yang melampau. jadi aku,ida dan nik menuju ke Alamanda. itu saja mall yang terdekat. heh! sekali rembat 2 movies terus. orang pun tak ramai. murah pula. jom kita jadi kaki wayang sebentar..

1st movies
best gile!bopren aku(matt dillon) berlakon
jalan cite yang menarik
mesti tengok!!!

2nd movies
intro dia gelap dan suara je kedengaran
scene dalam coffin je
bosan!menyesal tengok! tak best langsung! bajet murah haha

coming soon!
tak sabar nak tengok
tengok thriller macam best


sesiapa yang berdekatan dengan Nilai, anda semua dijemput hadir ke Rafest. festival yang dianjurkan oleh Pusat Asasi IIUM Nilai sendiri. pelbagai aktiviti menarik yang bakal berlangsung dan gerai-gerai makanan,pakaian dan alat perhiasan juga bole didapati.



.:sharing is caring:.

3 comments:

Nur Areefah said...

masih disni?

MyR@ said...

baru pulang ke Kedah smlm heee

Nur Areefah said...

lorh dah pulang rupanya